יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

הגיון צרכני

הלכתי אם אמא שלי לקנות משקפיים. אני משקפיים רגילות שזה הוצאה לא קטנה, היא ביפוקל, שזה הוצאה שלעומתה משקפיים רגילות זה הוצאה קטנה.


נכון, אפשר לחסוך וללכת לרשתות הזולות אבל מנסיון, כל פעם שהלכתי לרשת זולה הצטערתי על זה. משקפיים זה לא משהו שחוסכים עליו, לא על המסגרת שתהיה תקועה לי על הפנים כל היום ולא על העדשות שיקבעו מה אני רואה.


מבצע- מסגרת שניה חינם, על העדשות שלי זוג שני 70% הנחה, על הביפוקל זוג שני חינם. מה שאומר שאני יכולה לקבל זוג משקפים שני ב300 שקל שזה כמעט חינם ואמא יכולה לקבל זוג נוסף ממש חינם. אמנם אף אחת מאיתנו לא תכננה לקנות 2 זוגות אבל לכאורה אין שום סיבה לא לקחת שניים, במיוחד ששתינו הגענו למצב שאנחנו מתלבטות בין 2 מסגרות. הרי זה לא עולה לנו (300 שקל על משקפיים לא באמת נספרים), נכון?


אז זהו שלא. בשום אופן לא הצלחתי להסביר לאמא שלי שאם שנחנו לא ניקח כל אחת 2 זוגות, היא תוכל לקבל את המסגרת שלה בתור ה+1 שלי וככה לחסוך 1000 שקל על מסגרת. כמובן שככה היא לא תקבל משקפים שעולות כמה אלפים חינם, אבל היא בכל מקרה לא באמת צריכה אותם.


אז עכשיו יש לי 2 זוגות משקפיים חדשים. החלטתי לעבור ממסגרת חצי למלאה עם נוכחות. מסגרת אחת מתכתית ואחת פלסטיק סגול. אז עכשיו יש לי את המראה החנוני. אני מתלבטת אם לעשות גוונים להחזיר לשיער שלי את הבלונד שהיה לו פעם. בלונד עם משקפיים חנונים נראה לי מגניב.


 


מי רוצה ללכת איתי לפסטיבל הסרטים בחיפה? יש הופעות מגניבות בגן האם ואני מתבאסת ללכת לבד. רציניים בלבד מוזמנים לשלוח מייל.


 


 


 


 


 

4 תגובות:

  1. תתחדשי. ושני זוגות זה תמיד טוב - שיהיה זוג רזרבי (אני מחזיק אחד באוטו, למקרה שיקרה משהו בדיוק בזמן נסיעה).

    השבמחק
  2. אח פסטיבל הסרטים, לא יצא לי ליהנות ממנו בכלל, כבר חשבתי שזה הסתיים ופספסתי אבל לא יש עוד זמן.  
    לא רשום לך מייל?! ז"א שאני אמורה לכתוב לך מייל. כאן?! לא יודעת אם זה רעיון כזה טוב... רעיון אחר אני מצטרפת אליך כמנויה. תחת השם ורוניקה (: אפתח את המייל מחר בצהריים ובערב כדי לראות האם גם את היית רצינית...

    השבמחק
  3. אם את לוחצת על הכינוי שמופיע בצד הבלוג הוא פותח את המייל, אבל להרשם כמנוי זה גם רעיון טוב (וגם מוסיף לי עוד מנוי, זה לתמיד טוב לאגו :-) )
    מייל נשלח אליך ברגעים אלה

    השבמחק
  4. נכון, רק שיש לי כבר זוג אחד רזרבי באוטו (טוב למקרים שאני יוצאת מהבית עם עדשות ובסוף היום מרגישה שהן כבר יותר מדי זמן עלי).

    השבמחק