יום ראשון, 3 באפריל 2011

שיטוט בוואינט

עמוד ראשי, שביתת הרופאים. תסכול. איך זה יכול להיות שבמדינה שמתיימרת להיות מתקדמת האנשים שעושים עבודת קודש, אנשים שמצילים חיים של אחרים צריכים לשבות כדי שיסתכלו עליהם? איך זה יכול להיות שהמדינה לא עושה הכל כדי למנוע את השביתה? איך זה יכול להיות שאין כסף לשלם להם? מה קרה לחלום של כל אמא יהודיה על בן רופא? מה יקרה אם גם העורכי דין ישבתו? ילכו החלומות.


 


הוציאו מליונים להעמיד כיפת ברזל ליד באר שבע. יופי, עשינו שרירים. וכמובן פרסמנו את זה בכל העולם כדי שהם יירו על שדרות במקום על באר שבע וככה נחסוך את העלות של ממש להפעיל את המערכת. ומה עשו עם העלות הזו שחסכו? שילמו לרופאים? פחחח.


 


מצבה של הבחורה שכמעט איבדה כבד עקב נטילת יתר של משככי כאבים משתפר. לפני שעולה הכתבה מופיעה פרסומת של סופרפארם. טוב שלא שמו פרסומת לאקמול. למה לסבול? קחו אקמול! (ללכת לרופא אין לכם טעם, הם בשביתה).


 


גוגל מקנאים בפייסבוק. אז גם להם יש עכשיו כפתור like. כי לא מספיק להם לסרוק את המיילים שלנו, לא מספיק להם לדעת מי החברים שאנחנו מדברים איתם במייל או צ'אט, לא מספיק להם לדעת מה אנחנו מחפשים באינטרנט, הם רוצים גם לדעת איפה אנחנו גולשים כשאנחנו לא גולשים דרכם. אם מארק צוקרברג יודע את זה למה שגוגל לא ידעו?


ועכשיו גם הסלולארי מצטרף. הפתעה הפתעה, גם חברות הסלולארי יכולות לאסוף עלינו המון מידע. אם כי סביר להניח שאין שם שום דבר שעוד לא פירסמנו בפייסבוק.


פעם האח הגדול היה חלק מתסריט אימה עתידני, היום הוא תכנית טלוויזה שכולם חולמים להשתתף בה.


 


ואם כבר האח הגדול, עכשיו צוקרברג שכח שהוא יהודי ולא היה מוכן להוריד דף הקורא לאינטיפאדה שלישית.עוד הפתעה, שונאים אותנו. ומשתמשים ברשת כדי להביע את זה. כולם כל כך שמחו כשאזרחי מדינות ערב למדו להשתמש באינטרנט כדי לבצע מהפיכות. ומה חשבתם שהם יעשו כשהם ילמדו להשתמש באינטרט? יקראו בויקיפדיה על הקונגרס הציוני הראשון? קראו, למדו, ראו שאפשר לקדם דברים באזרת מר אח גדול ועכשיו הם משתמשים בזה נגדנו. רצינו להפוך את העולם לכפר קטן, לא חשבנו שאולי אנחנו לא רוצים את כל העולם בתור שכן שלנו.


 


 

תגובה 1:

  1. הרופאים בשביתה? לא פלא שיש במקום הרופא שלי איזה רוסי אידיוט שכנראה ברח מתפקיד קב"ן של צה"ל...
    ולחשוב שלפחות יטרחו להגיד לי משהו במרכזייה שלהם במקום לקבוע לי פעם שנייה עם אותו טמבל.

    השבמחק