יום שני, 28 בפברואר 2011

חדשה

יש לי כזאת חדשה:




לא ממש חדשה, חדשה אצלי. יד שניה, הגיעה עם אביזרים נלווים.


חבל שלא רואים בתמונה איזה אף ורוד יש לה.


הגיעה אלי בשבת בצהרים. ביחד איתה קיבלתי גם דוח 250 שקלים על אי עצירה בתמרור עצור. שבת גשום בצהריים, אין אף נפש חיה באיזור. חוץ מהשוטר. ניסיתי אח"כ להבין מה כתוב בדוח. השוטר הזה כותב יותר גרוע ממני. ואיזה סיפורים. תכתוב לא עצרה בתמרור. במקום זה כתב סיפור שלם על זה שלא עצרתי, לא לפני ולא אחרי הקו עצירה שהיה מסומן בצורה ברורה על הכביש ליד התמרור הבולט כשהראות היתה טובה למרות שקודם ירד גשם (כן, גם זה כתוב בדוח). העיקר מופיע שם גם סעיף דברי הנהגת. תגובתי למי שתהה- יש תן זכות קדימה. נו, הייתי עסוקה בלנסות לנסוע חלק כדי לא להלחיץ את החתולה, לא שמתי לב איזה סוג תמרור זה היה. כתב גם שנהגתי לבד ברכב. כן, תזכיר לי שוב שאני לבד. טוב שהוא לא כתב שהייתי מלווה בכלוב של מה שנראה כחתול. פשוט תכתוב על הדוח רווקה ממורמרת עם חתול. שיהיה ברור בדיוק עם מה יש פה עסק.


היא עדיין עצבנית. לא עומדת במקום. קופצת מכל צליל. אבל לפחות לידי היא לפעמים מצליחה להרגע קצת. כבר שני לילות היא מטיילת עלי. בלילה הראשון שמעתי אותה קופצת בכל הבית. באיזה שלב שמעתי רשרושים מוזרים שלא פסקו ואחרי כמה זמן יללה. באתי לראות מה קורה ומצאתי אותה תקועה על הקופסה של התריסים ולא יודעת איך לרדת. ניסיתי להוריד אותה עם סולם אבל היא פחדה ממני. בסוף שמתי מתחת לחלון כסא והיא קפצה עליו.


אז עכשיו יש לי חתול, אני יכולה להיות רווקה למופת.


 

4 תגובות:

  1. תתחדשי על החתולה!
    איך קוראים לה?

    השבמחק
  2. מברוק על האימוץ
    בחרת לה שם?

    השבמחק
  3. תודה.
     קוראים לה לאסי בתקווה שהיא תרגיש בבית בקרוב

    השבמחק
  4. היא באה עם שם. מסכנה, החליפה בית ואנשים, לא רציתי להחליף לה גם את השם

    השבמחק