יום רביעי, 30 בינואר 2019

לא יודעת אם הזכירו את זה בארץ, אבל ממש קר אצלנו

מנהל הסניף בשיקגו הודיע שאף אחד לא צריך לבוא למשרד היום, זה יום wfh רשמי (לא שמישהו התכוון גם ככה לבוא למשרד).
החימום שלנו עובד על שילוב של מזגן וגוף חימום ועיקרון העבודה שלו הוא שהוא שואב את האוויר מהחלל, מחמם אותו ומוציא חזרה, ככה שכדי שהוא יצליח להתמודד עם קור כזה היינו חייבים להשאיר אותו דולק כל הלילה, מה שיבש לי את הנשמה. כרגע אפילו מרגיש לי טיפה חם מדי אבל אני מפחדת לכבות אותו כי אז הוא לעולם לא יצליח לחמם את הדירה שוב. אז הרטבתי את השיער (שהתייבש תוך שניה), פיזרתי מגבות רטובות (כנל) והשארתי ברז מטפטף על מגבת בתקווה שיעזור להפיץ לחות. עדיין יבש פה. בנוסף, כל דבר שאני נוגעת בו, אפילו מים זורמים, מחשמל אותי.
אבא שלי שאל אותי איך מתמודדים עם הקור. אתמול התשובה שלי היתה כזו: מכנסי נילון עם בטנת פליז, מגפיים של קולומביה עם סוליה עבה וריפוד, חולצת טריקו דקה (כי בפנים תמיד חם, בעיקר עם מכנסיים כפולים), מעליה גקט ריצה שקיבלנו מהחברה החדשה, מעליה מעיל חם מאוד, כפפות עבות ובכל זאת ידיים לא יוצאות מהכיסים, מחמם צוואר פליז, כובע צמר עם בטנה, מעליו כובע של המעיל. ואחרי כל זה משתדלים לא להיות מחוץ למקור חימום כל שהוא יותר מ10 דקות.
היום התשובה שלי היא לא מוציאים את האף מהבית.

4 תגובות:

  1. הזכירו גם הזכירו, בדיוק עכשיו ראיתי על זה אייטם ארוך בחדשות אחר הצוהריים. יש לי קרובים בשיקגו שסיפרו שאפילו באנטרקטיקה יותר חם עכשיו... תחזיקו מעמד! מקווה שהגל הזה יעבור מהר.

    השבמחק
  2. אכן היתה על זה כתבה בחדשות, וקיבלתי עדכון מבן דודי (שחי ב-EVANSTON, מבחינתי הוא חי בשיקגו) - איך אפשר לחיות בקור כזה!
    באמת כדי להתמודד עם היובש, צריך ממש מכשיר שמייצר לחות באופן פעיל (Humidafier או משהו כזה, לא בטוחה שאייתתי נכון). אבל אין שום סיבה לצאת בקור הגדול לחנות כדי לחפש כזה.....אולי ברשת.
    יותר קר מאנטארקטיקה, זה מה שאמרו עליכם בחדשות.....
    בהצלחה ושיעבור מהר ובשלום

    השבמחק
  3. באמת קור מטורף, היה הסבר בטלויזיה למה כל יום נעשה קר יותר, משהו שקשור לאויר שמגיע לקנדה וחוזר אליכם... מקווה שיתחמם במהרה לטמפרטורות הגיוניות.

    השבמחק