יום חמישי, 5 באפריל 2018

ברווזי חורף

הנהר מלא עכשיו בברווזים מוזרים. האחד טוען שהם ברווזי חורף אבל אני לא זוכרת אותם משנים קודמות.  ברווזים רגילים הם חומים עגלגלים, לזכרים יש ראש ירוק והם לא זזים הרבה. או שהם עומדים או שהם שוחים, אבל במינימום תנועה בחלק שמחוץ למים.
ברווזי החורף רזים יותר. יש להם ראש מוארך וציצית מוזרה ולזכרים יש ראש שחור. 
והם זזים כל הזמן. מדי פעם הם כאילו נעמדים בתוך המים ומתנערים כמו כלב שמנסה לנער ממנו מים. מה פתאום אתם מנסים להתיבש? אתם לא יודעים שמים על נוצות של ברווז זה כמו, וול, מים על נוצות של ברווז? ומדי פעם הם צוללים, נותנים קפיצת דולפין קטנה ונכנסים מתחת למים ואחרי דקה או שתיים יוצאים, לפעמים עם דגיג בפה, אותו הם בולעים בשלמותו. או שכולם עפים ברגע שמתקרבת ספינת תיירים. 
אני חושבת שהם והשחפים בכסאח. באחד הימים ראיתי חבורה שלמה של ברווזים ושחף חג מאליהם ומדי פעם צולל באוויר לכיוון המים, למקום שיש בו ברווז,  מאלץ את הברווז לצלול. בהתחלה חשבתי שהם רואים דג והברווז פשוט משיג את השחף בצלילה אליו, אבל ביום אחר שהסתכלתי עליהם ראיתי שהשחף פשוט מציק לברווזים בלי שום סיבה.
העניין הוא שאמור להיות אביב עכשיו. אמורים להיות ברווזים רגילים שעסוקים בלהכין את הדור הבא. אז מה זה הקור הזה בחוץ? למה כשאני חוזרת מהעבודה אני רואה אנשוני שלג קטנים? איפה האביב? אני רוצה להגיש תלונה. 
בתמונה: ברוזי חורף שזזים מהר מדי ורחוק מדי
שני אנשוני שלג קטנים נהנים משמש שקרנית

2 תגובות:

  1. באמת ראיתי את שני זני הברווזים כשהייתי עכשיו בארה"ב (אמנם במערב) ותהיתי על העניין הזה. גל הקור שפוקד את היבשת הזאת לגמרי מקומם ומוכנה להצטרף לתלונה שאת מגישה 😘 מצד שני זה כל כך יפה (ולראות את קליפורניה ונבדה כל כך ירוקות...לשם שינוי)...

    השבמחק
  2. אחח, ריח חו"ל. התלונות על מזג האוויר (המוצדקות לגמרי, מיינד יו) לעומת אנחנו שחיים עם עזה והגדר והפליטים והביבי. וריח הזיעה. אני לא משווה תלונות. רק מצטרפת באנחה.

    השבמחק