יום רביעי, 11 בינואר 2017

הרוח שורקת בחוץ כמו משוגעת

לרגע השריקה נשמעה חזקה מדי ולא בדיוק מבחוץ ואז נזכרתי ששמתי קומקום על הכיריים. עכשיו הקומקום לא על הכיריים אבל השריקה לא פסקה.  


בשבוע האחרון הטמפרטורות קפצו בין 0 מעלות צלזיוס ל0 מעלות פרנהייט. אין כמו 0 פרנהייט להבין כמה 0 צלזיוס זה חם ונעים.


קצת תמונות של קור מסופשבוע יבש וקפוא:


זה מה שקורה מעל פתח של תעלת אוורור. 





האגם מלמעלה. שימו לב לפס הלבן, תוהה אם זה קרח במרכז או סתם שבירה מעניינת.
דרך אגב, בתמונה זה השכנים.



האגם מקרוב, שוב עם השכנים.


האגם יותר מקרוב












 


 

10 תגובות:

  1. פשוט יפהפה.
    איך את מתמודדת עם הקור?

    השבמחק
  2. אה, קור זה לא בעיה. שמים גטקעס מתחת למכנסיים, חולצה ארוכה, פליס קולומביה ומעיל כבד, מגפיים עם שכבה פנימית, צווארון פליס, כפפות וכובע ופשוט מתגלגלים לכל מקום. 

    השבמחק
  3. אחחח הקור! הים נראה מדהים וקפוא והתמונה האחרונה אין אני חולה על תמונות של חיות בתנועה זה תמיד נראה קסום
    מקווה שאת מתגלגלת בנחת ושהכל מצוין :)
    אצלינו בינתים סביר שבוע הבא אמור להיות 13- אבל נראה בגדול הבגדים הם אותם בגדים החל מ 0 אז אין הרבה מה לעשות חהחה

    השבמחק
  4. נה, 13- זה לא ממש קר p:
    כלל האצבע אצלי אומר שכל 5 מעלות ירידה מתחת לאפס מוסיפים עוד שכבה מתחת למעיל

    השבמחק
  5. אני אנסה את זה בהחלט!

    השבמחק
  6. תמונות מקסימות. בייחוד הברווזים

    השבמחק
  7. היי ! נראה מדהים !
    רק לא הבנתי איפה זה נמצא בדיוק ... ?

    אני מזמינה אותך לקרוא את הבלוג החדש שלי הנותן שיעורים לחיים לשינוי חיובי ומבוסס על סיפור החיים שלי. אני הבלוג אני כותבת מגרמניה שם אני גרה כרגע.
    אשמח אם תקראי ותכתבי לי מה דעתך. בהצלחה בהמשך הדרך !
    <a href=http://relive.website/blog/9469907http://relive.website/blog/9469907</div>

    השבמחק
  8. תמונות מהממות!
    אצלינו בארץ חמסין לעומתכם D:

    השבמחק
  9. טוב נו, עיר הרוחות - לא תשרוק? חייבת לעמוד בציפיות 
    התמונות מהממות. ואיזה יופי תפסת את הציפורים במעופן.....(ברווזים? אווזים? משהו כזה?)

    השבמחק
  10. אווזים. אני לא מבינה איך לא קופא להם התחת כשהם יושבים ככה באגם

    השבמחק