יום שבת, 7 בינואר 2017

חווית קניה בויקטוריה סיקרט

זה משהו שאני חייבת לשתף. 


יש לי חזיה אחת של ויקטוריה והחלטתי שבא לי עוד אחת, זה ארה"ב, כמה יקר כבר יכולה להיות פה חזיה איכותית. אז נכנסתי לחנות שלהם וכמובן שמייד ניגשה אלי המארחת ושואלת אם אני צריכה עזרה. אני מגדירה אותה כמארחת כי לקרוא לה מוכרת נראה לי יעליב אותה. היא שאלה אותי אם כבר עברתי התאמה אצלם וכשאמרתי שלא מיד הצמידה לי מינדי צעירה בלונדינית ונאה ששאלה אותי לשמי והורתה לי ללכת אחריה. 


הלכתי אחריה לחדר אפלולי עם מספר תאי הלבשה ושם מינדי הפנתה אותי לאחד התאים והורתה לי להוריד את המעיל ולהשאר בינתיים בחולצה. לאחר שהורדתי את המעיל והסוודר היא שלפה סרט מדידה, בדקה היקפים שאלה מה אני לובשת כרגע ומה מחפשת והורתה לי לחכות. אחרי כמה זמן היא חזרה עם חזיה פשוטה, אמרה לי ללבוש אותה, ללחוץ על כפתור בתא ולחכות לה שתבדוק התאמה. לבשתי ולחצתי על הכפתור. באופן מפתיע הגיעה צעירה נאה אחרת שהיא לא בלונדינית ולא מינדי והתנהגה כאילו מעולם לא התבצע החילוף הזה והיא היתה פה כל הזמן. היא הסתכלה עלי עם החזיה, סובבה, סידרה רצועות, הסכימה איתי שהמידה לא בדיוק והורתה לי לחכות. אחרי כמה זמן היא חזרה עם חזיה דומה במידה אחרת ושוב הורתה לי ללבוש אותה וללחוץ על הכפתור. לבשתי ולחצתי על הכפתור. הצעירה שהיא לא מינדי חזרה, בדקה את החזיה, סובבה, סידרה והסכימה שהפעם המידה מתאימה, שאלה מה אני מחפשת ושוב הורתה לי לחכות. אחרי כמה זמן שוב חזרה עם ערמה של מגוון חזיות, הורתה לי לבדוק את כולם, להחליט מה מתאים לי וללחוץ על הכפתור. מדדתי, בחרתי, חזרתי והתלבשתי ושוב לחצתי על הכפתור ובינתיים, מכיוון שכבר הייתי לבושה גם יצאתי מחדר ההלבשה וראיתי שמינדי מיקמה מחוץ לתא פתק עם השם שלי, שכמובן היה כתוב לא נכון, עם n במקום r אבל לפחות זה גרם להם להגיד את השם בהגיה נכונה אז לא תיקנתי. כשהבחורה שהיא לא מינדי חזרה הראיתי לה שתי חזיות שאהבתי ושאלתי באיזה עוד צבעים יש אותן. מסתבר שעל הפתק יש רשימה של כל הדגמים והבחורה שהיא לא מינדי סימנה על הפתק את המידה ואת שני הדגמים שאהבתי ושלחה אותי לריצ'ל שתראה לי את הצבעים. 


יצאתי מחדר המדידה ולראשונה היתה לי הזדמנות להסתכל מסביב על החנות בעת שריצ'ל ניגשה אלי והסתכלה על הפתק שלי. היא הובילה אותי לאורך החנות ופתחה שתי מגרות, כל אחת מלאה בחזיות בדגם ובמידה המתאימים ובמגוון צבעים ונתנה לי שקית בד כדי שיהיה לי נוח. 


לונג סטורי שורט, יצאתי עם 3 חזיות חדשות של ויקטוריה סיקרט וגם קיבלתי תיק ערב במתנה. חוץ מזה קניתי גם מכנסיים סופר חמים וג'קט לא סופר חם ביוניקלו כי היה להם סופעונה. זה מה שקורה כשהאחד נוסע ומשאיר אותי לבד.


 


 


 

18 תגובות:

  1. זה נשמע ממש כיף (אם כי חילופי המוכרות זה גם מלחיץ). תתחדשי!

    השבמחק
  2. ואוו.. איזו חוויה מגניבה. פה בארץ זה מוכרות שיודעות בדיוק איזו מידה את רק מלהסתכל עליך ונכנסות לך לתא ההלבשה לפני שאת בכלל מבינה מי נגד מי :/
    הפסקתי לקנות חזיות.

    השבמחק
  3. ובאיזה שלב הן אומרות לך מה המחיר? בכל אופן זו באמת חווייה אחרת לגמרי. 

    השבמחק
  4. דייייייייי כולי קנאה!!!! עוד שניה מזמינה טיסה אלייך שתקחי אותי לחנות הפלא לקבל כזה שירות מדהים!!! בגרמניה אם לא חטפת גערה או איזה ספנקינג את יכולה לשמוח שזה היה יום טוב :) וגם אני לאורך כל הזמן תהיתי באיזה שלב הן אומרות לך מה המחירים או שאמרת מראש כמה את מוכנה להשקיע?
    נשמע מושלם! תתחדשי על הכל!

    השבמחק
  5. אני באמת סקרן לגבי המחיר... נשמע חוויה יקרה 

    השבמחק
  6. יש יתרונות באובר אדיבות האמריקאית. 

    השבמחק
  7. בארץ הייתי נמנעת מקניית חזיות עד שהגיע הרגע שאני ממש צריכה וגם אז הייתי משתדלת לעשות את זה כמה שיותר מהר ולא כואב.

    השבמחק
  8. המחיר מופיע על הטיקט של החזיה, אין הפתעות. 

    השבמחק
  9. ספנקינג בזמן מדידת חזיות, אני לא בטוחה אם זה נשמע טוב או רע (;
    המחירים מופיעים על התוית וגם אחרי שמדדתי ובחרתי את הדגמים שאהבתי, לפני ששלפתי מהמגירה את הצבע שרציתי הסתכלתי עליהם ויכלתי להתחרט. 

    השבמחק
  10. חלום!!! אחחחח יקירה איך בא לי את כל השופינג המפנק הזה ואייי

    השבמחק
  11. הכי יקרה היתה 44$, כמו חזיית טריומפ פשוטה בצבע לבן (צבע גוף עולה יותר) במבצע סופעונה בחנויות המובילות בארץ. 

    השבמחק
  12. יאללה, בואי לבקר, אני אקח אותך לסיבוב. עם הקור לא תהיה לך בעיה, את כבר רגילה. 

    השבמחק
  13. לגמרי! אורזת מזוודות ראי הוזהרת חחח

    השבמחק
  14. מה, נשמע להיט! זה לא כמו המוכרות בארץ שתוקעות את הראש שלהן בתוך תא ההלבשה שלך "נו, מדדת?!!"
    אחחח אמריקאים, הם תמיד פועלים לפי הסקריפט...

    השבמחק
  15. נשמע כייף גדול וממש בילוי נשי :)
    הלוואי שאזכה גם ליחס כזה

    השבמחק
  16. גם אני הייתי בחנות שלהם ונהנתי מאוד מהחוויה.בחנות שבה ביקרתי (לא סיפרת על זה אז אולי זה לא בכל חנויות הרשת ) היו תלויות חולצות טי-שירט דקיקות בצבע ורוד בהיר ולידן תלוי שלט שמזמין את הלקוחות ללבוש את החולצה מעל החזיה כדי לבדוק אם זה שקוף ו/או בולט.

    השבמחק
  17. נשמע מדהים! כמו פיות חזיה :)

    השבמחק
  18. וואו איזו חוויה מרנינה! 
    מעולם לא נכנסתי לחנות של ויקטוריה סיקרט בכל הביקורים שלי בארה"ב. אולי הגיע הזמן..........

    השבמחק