יום שישי, 20 ביולי 2012

יש חור במזגן

יש מזגן בדירה. יש נזילה במזגן. כל שנה בקיץ צריך להביא טכנאי שימלא גז.  כל שנה אני אומרת אולי השנה זו השנה האחרונה בדירה הזו. המזגן לא שייך לדירה. הדייר הקודם התקין אותו וכנראה התקמצן על מתקין מקצועי. אם שנה הבאה אני עדיין אהיה כאן נראה לי אני אזמין התקנה מחדש.


אני מנסה לדבר עם מר בחור על השאלה הזו, האם שנה הבאה אני עדיין אשאר בדירה. בחתילת החודש הבא אני צריכה להודיע לבעלת הדירה אם אני נשארת. לדעתי הוא כבר היה צריך להודיע עד אמצע החודש הזה. כל פעם הוא מתחמק מהשאלה. אנחנו כבר כמעט חצי שנה ביחד. זה לא ישתנה הרבה מכאן. לפעמים אנחנו יכולים לדבר על זה כעל אופציה שבאוויר- איפה נגור, איזה ספה ניקח, את שלי או את שלו. אבל כשזה מגיע לשאלה המהותית- כן או לא- אין תשובה. אולי אני צריכה להכריח אותו לענות לי. אפילו אם התשובה היא לא, אני רוצה לדעת איפה אני עומדת.


שבוע הבא אנחנו נוסעים לחופש. חוזרים בתחילת החודש ואז צריך להודיע לבעלת הבית. נראה לי שאני אתן לו להתלבט עד אז. אם לא אז אני לא יודעת מה יהיה.


בינתיים הדירה שלי הולכת ונהיית יותר ויותר דירת סטודנטים. אין לי אוכל במקרר. אני לא קונה כי רוב הזמן אנחנו אצלו ומה שאצלי מתקלקל אבל אז בגלל שאין לי כלום אצלי אנחנו אצלו. מין מעגל שכזה. הדירה נראית נורא. כבר מעל חודש שלא ניקיתי. כל פעם יש תירוץ אחר או שסתם אין כוח. וחוץ מזה גם ככה רוב הזמן אני אצלו. אבל עוד שבוע אני יוצאת לחופש ואח שלי יבוא לעשות ביביסיטר לחתולה אז צריך שהבית יראה נורמלי. וצריך מזגן. אחרת הייתי יכולה לדחות ת המילוי לעוד קצת. וגם צריך להשאיר לו קצת אוכל. כשהדירה הזו היתה המקום שאליו הגעתי בסוף כל יום אז דאגתי לה. עכשיו היא מוזנחת. אני לא אוהבת את המצב הזה.


 


 


 


 


 

4 תגובות:

  1. משהו שלמדתי לאחרונה כי היו לי עניניי מזגן (לא קירר מספיק)

    הגז בתוכו הוא לא מתכלה, הוא לא נגמר, הוא נמצא בתוך מערכת סגורה  ואמור להשאר לנצח.
    אם אין מספיק ממנו זה אומר שיש דליפה ואותה צריך לסדר.

    והנזילה גם קשורה לזה (לזה שאין מספיק גז)
    את ההסבר לזה אני אחסוך ממך.

    הקיצר שימצאו ויסדרו את הדליפה, שימלאו חזרה גז והקרירות תחזור

    השבמחק
  2. כפי שציינתי בהתחלה יש נזילה במזגן כנראה כי כשהתקינו אותו עשו עבודה דפוקה. מה שאומר שצריך להתקין מחדש, מה שעולה פי 2-3 מלמלא אותו, מה שאומר שמשתלם לי לעשות את זה רק אם אני אשאר פה כמה שנים. בגלל זה אם שנה הבאה אני עדיין אהיה פה אני אזמין מישהו שיתקין מחדש.

    השבמחק
  3. איך החתולה עם זה שאת אצלו רוב הזמן?

    תהנו בחופש!

    השבמחק
  4. לא כל כך בא לה בטוב. היא נהניית די נודניקית. מצד שני היא גם יותר חנפנית.

    השבמחק