יום שלישי, 15 במאי 2012

...

אני אוהבת את החיבוק שלו בלילה, כמו ילד שמחבק דובי. אני אוהבת את החיבוק שלו בבוקר, כמו ילד שלא רוצה שיקחו לו את הדובי.

אני אוהבת את החיוך שלו כשאני מעליו, חיוך שאומר אני מרגיש טוב

אני אוהבת את החיוך הממזרי כשהוא שולח ידיים, מחכה שאני אגיד שאסור.

אני אוהבת את הקפה שהוא מכין. אני אוהבת שהוא קם בבוקר ביחד איתי כדי להכין לי קפה.

אני אוהבת לשמוע את הקול שלו בטלפון, הלו ביישן כזה עם מבטא.

אני אוהבת שהוא מתחיל לדבר על נושא שמעניין אותו ונסחף בתיאורים. אני אוהבת שאנחנו שותקים ביחד.

אני אוהבת לספר לו על היום שלי, על האנשים, אני אוהבת שאנחנו שותקים יחד.

אני אוהבת ללכת איתו לטיולים, סתם ככה ללכת עד למרכז, לאכול גלידה ולחזור.

אני אוהבת לראות אותו מציק לחתולה. בלילה אני שומרת שלא תתפס עליו כנקמה.

אני אוהבת להעביר יד בשיער הרך שלו. אני אוהבת איך שהוא מלטף אותי בחיבה.

למה אני כל כך פוחדת שהוא ילך?



11 תגובות:

  1. כי את אוהבת אותו?
    וסתם לידע כללי - איזה טעם גלידה את לוקחת?

    השבמחק
  2. כי אנחנו תמיד פוחדים לאבד משהו טוב...
    שמח לראות שלפחות הפחד הזה לא מונע ממך להנות ממה שיש לך.

    השבמחק
  3. הי, אותך לא ראיתי הרבה זמן

    אם בא לי מתוק אז קוקוס ושוקולד מריר 70% קקאו
    אם לא אז אני לוקחת כזו בלי סוכר. למרות שפעם אחרונה שביקשתי כזאת המוכרת אמרה לי שזה בעקרון מיועד לחולי סכרת, זאת אומרת זה לא ללא שומן. אני תוהה אם היא ניסתה לרמוז לי משהו.

    השבמחק
  4. קפצתי לבקר, נחמד פה אולי אני אבוא יותר
    תמיד מוזר לי לראות אנשים שמצליחים להתמיד בדברים שאני לא, כמוך למשל - גם עם הבלוג, גם עם עבודה, גם עם החתולה

    אני אוהבת פיסטוק - זה גם מר וגם מתוק בו זמנית אז אני יכולה לאכול את זה אם בא לי מתוק וגם אם לא.
    למרות שאם לא בא מתוק, אז למה לאכול גלידה בכלל...?

    אגב, בקשר לחבר, אחרי עוד קצת זמן ביחד תתחילי להרגיש שמגיע לך שתהיו ביחד ותפסיקי לפחד

    ו-כן, היא ניסתה לרמוז לך שאת שמנה P:

    השבמחק
  5. תבואי לעיתים קרובות יותר. ספרי קצת חוויות, איפה את, מה איתך, אני מתגעגעת לפוסטים שלך.

    מה זאת אומרת למה לאכול גלידה? כי גלידה זה טעים, אפילו שזה לפעמים מתוק מדי. מה עדיף, יוגורט? לשים מלא שוקולד ועוגיות ופירות מסוכרים ולהגיד לעצמי שזה בריא כי זה יוגורט?
    פיסטוק זה טוב. נראה לי שזה מה שאני אקח בפעם הבאה.

    והיא בעצמה שמנה. טוב נו, לא באמת. שתחנק מגלידה.

    השבמחק
  6. אני אף פעם לא אומר משפט שמשתמע ממנו ש"עדיף יוגורט", אני לא אוהבת יוגורט. פיכס.

    אצלי זה פשוט בקיצונויות - או שבא לי משהו מתוק מאוד כמו שוקולד או גלידה, או שבא לי מלוח ואז עדיף פרינגלס או תפוצ’יפס.

    נתת לי מוטיבציה, מסתבר שהבלוג שלי עוד קיים (לקח לי זמן למצוא אותו כי לא זכרתי איך קראתי לו או מה היה המספר שלו), כתבתי פוסט!
    ובקיצור מה איתי - ישנה-לומדת-עובדת-רואה טלוויזיה-ישנה.

    השבמחק
  7. יה. נשמע מדהים :) תמיד אנחנו מפחדים שדברים טובים יגמרו. ולפעמים הם פשוט ממשיכים

    השבמחק
  8. את לא רק אוהבת כל מיני דברים בו ואיתו
    את מאוהבת וזה בסיסו של הפחד שפתאום הכל יחלוף.

    השבמחק