יום ראשון, 18 בספטמבר 2011

להלן רשימה של דרישות שאנשים כותבים באתרי היכרויות והסיבה ללמה אני אף פעם לא אמצע שם מישהו


לא אוהבת אנשים. יש אנשים שאני מאד מעריכה, יש אנשים שאני מאד אוהבת, את רוב האנשים אני לא סובלת. מאד ביקורתית אבל משתדלת לא להראות לאנשים מה אני חושבת עליהם. אוהבת להיות בחברה אבל לא יותר מדי.


לא ביישנית. מה הקטע הזה עם גברים שמחפשים ביישנית? כדי שתוכלו להרגיש גבר גבר לידה? חוץ מזה, בחורה שנשארת ביישנית מעל גיל 25 משהו בה לא תקין.


לא אוהבת למצות את החיים. זאת אומרת, יש רגעים בחיים שאני חושבת איזה יופי שאני פה אבל אם מישהו ינסה להתקרב אלי עם שיר על הבוקר לפני הקפה הוא יחטוף כפכף בראש.


משחקת משחקים.לא באמת אבל מעצבן אותי גברים שכותבים שהם לא רוצים מישהי שמשחקת משחקים. מה אתם רוצים, לבוא לפגישה ראשונה ודוגרי לשפוך הכל? תעשו לי טובה. אני צריכה להגן על עצמי. אם אתם קוראים לזה משחקים, לכו חפשו מישהי אחרת שתפתח לפניכם כדי שתוכלו למצוא את הנקודה הכי כואבת לתקוע בה את הסכין.


לא תמימה. בחורה שטוענת שהיא תמימה בגיל שלי עובדת עליכם. או שגדלה בחממה.


לא רומנטית. אני אשמח לפרח בתחילת פגישה אבל מחוות גדולות יותר מזה עושות לי בחילה. לא באמת צריך כל חודש לציין מחדש את העובדה שאנחנו סובלים אחד את השני כבר X חודשים. ולא צריך להמרח אחד על השני כל פעם שבקולנוע רואים מישהו מתנשק.


לא טובת לב. מה זה אומר בכלל?


אין לי חוש הומור. או יותר נכון, אני לא אצחק מכל שטות שתוציא מהפה רק כדי לגרום לך להרגיש טוב. אני אוהבת לצחוק אבל אוהבת אנשים שמנסים להצחיק בצורה מאולצת. 


לא רגישה. באמת. 


לא חמודה ושונאת כשקוראים לי חמודה.


 


 


 


 


 


 

9 תגובות:

  1. החזקתי בדיוק שבוע באתרי היכרויות, כבוד למי שמחזיק יותר. הדברים שהולכים שם זה לא בשבילי. לא בשביל אף אחד.

     בקשר לביישנית, לא יודעת אולי זה איזה חסר ביטחון ובדיוק כמו שכתבת ניסיון קל להרגיש גבר לידה. שהם כותבים שהם לא אוהבים משחקים, זה זיון שכל! הם מאוד אוהבים, הם משחקים לא מעט בעצמם. זה כמו להגיד במילים אחרות, אני רוצה סקס עם כמה שפחות מאמץ. בקשר לחמודה תכלס שיקראו ככה לכלבה שלהם.

    נ"ב: רעיון ענק עם הצילום החזה, בטח הבלוג קרס מכל הנכנסים ואת אומרת שאין לך חוש הומור.

    השבמחק
  2. אני לא רשום באתרי היכרויות ובכל זאת מעוניין להכיר אותך

    השבמחק
  3. אני נשארת באתר היכרויות רק כדי להגיד לעצמי שאני עושה משהו כדי לחפש. אחרת אני אאלץ להודות בפני כולם שבעצם כבר מזמן וויתרתי.

    השבמחק
  4. זה התמונת חזה, נכון? ידעתי שזה ימשוך אנשים

    השבמחק
  5. :)...זאת לא התמונת חזה...זה התמונה של החתולה ששמת למעלה...
    (לפחות את לא שורטת כמוה..) 
     עוד לא החלטתי מה באמת מושך בך..נראה לי שזה בעיקר החלק החושב שבך..

    השבמחק
  6. אני מכירה את זה, בבוקר רציתי לכתוב לך שאסור להתייאש, אי אפשר לדעת מה יהיה. עכשיו כשהערב ירד אני לא יודעת מה לכתוב לך, כי אני למרות שמחזיקה... לא תמיד מצליחה לראות את האור בקצה המנהרה.  עולם לא פשוט בחוץ, מי שלא חי את זה כנראה לא יודע.

    השבמחק
  7. אני לא שורטת לעיתים קרובות כמו החתולה אבל כשאני שורטת זה הרבה יותר כואב

    השבמחק
  8. נראה לי שאני אשמח לקבל ממך "שריטה" בהזדמנות..
    גם אם יכאב זה יהיה שווה את זה

    השבמחק