יום ראשון, 17 ביולי 2011

חתולה (זהירות תמונות)

אז מה דעתכם על התמונה בכותרת? נכון שיש לה פרצוף של 'עזבו אותי, באמשכ'ם'?


מתה עליה. לאחרונה היא שידרגה את עצמה, עברה מלישון ליד הרגליים לישון ליד הראש. כנראה נמאס לה שאני בועטת בה. היא מתעצבנת עלי כשאני הולכת לישון מאוחר. היא מתחילה להסתובב בין הסלון לחדר שינה תוך כדי יללות. זה לא שהיא הולכת לישון ביחד איתי, פשוט כמה דקות אחרי שאני נכנסת לחדר שינה, במקרה לגמרי היא גם נכנסת לחדר. ובלי שום קשר לכך שאני נכנסתי למיטה היא נכנסת גם. מקרי לחלוטין. כמו שבאחד הקיבוצים פיתחו קולנועית שבת. (קולנועית, למי שלא קיבוצניק, זה מעין קלאב קאר מנוון שבקושי זז ונועד לסייע למתקשים בהליכה). לקולנועית יש סוויטץ' אבל המנוע לא נדלק כשמסובבים אותו אלא פרק זמן אקראי לאחר מכן. כך שפעולת סיבוב המפתח לא גורמת להפעלת המנוע, המנוע נדלק על דעת עצמו ולכן לא בוצע חילול שבת.


 


מה את חושבים, לעבור לסנדלים או שאפשר להשאר בנעלי בית?




תסתכל על המדף תבדוק אם נשאר עוד קורנפלקס ליד החתולה.


 


ששש, אתם לא רואים אותי



 

6 תגובות:

  1. חחח חתולה מצחיקה
    ~בעקבות שריפת המוח עקב שימוש יתר בפייסבוק, שירות התגובות האינטיליגנטיות לא זמין כעת, נא נסו במועד מאוחר יותר~
    אבל באמת מצא חן בעיני.

    השבמחק
  2. חתולה חמודה יש לך

    השבמחק
  3. תודה. אני גם חושבת ככה.

    השבמחק
  4. פייסבוק זה רוע. תצטרף לתנועת המחאה שנוטשת את פייסבוק.

    השבמחק
  5. אני שמחה לראות שהיחסים שלכן השתפרו ((((:
    לאחרונה חשדת שהיא זוממת כנגדך..אבל הנה, אין כמו חתול ישן ליד הראש- ולא עליו, נגיד ליד האף והפה- כדי לשבות לב. מיצי שלי לאחרונה מאמצת את המנהג- לעתים נדירות אבל. ואז יש לנו כמה רגעי קסם בהם היא נשכבת לי על הפרצוף- זה כאמור פחות נעים- ומגרגרת. כשאני מזיזה אותה היא לא מבינה למה לא כיף לי.

    השבמחק
  6. לכל חתול יש את הגרסא שלו לפרצוף של ’עזבו אותי באמשכם...’ זאת המהות של החתולים 

    השבמחק