יום שישי, 8 במאי 2020

לוויה בזום, ברווזים ביוטיוב

זמנים מוזרים.

סבתא של הבחור נפטרה. זה לא היה יותר מדי מפתיע וגם לא קשה כי הוא לא ראה אותה בערך 20 שנה ומצבה היה רע כבר די הרבה זמן. עד סוף חייה היא חיה בקנדה, בשנים האחרונות בבית אבות. מוזר שלא מדווחים על קנדה בארץ אבל מה שהולך שם זה די אסון. בבתי האבות הצוות המטפל פשוט נטש מפחד להדבק והחוסים נשארו מוזנחים. סבתא שלו נדבקה בקורונה אבל לא בטוח שמזה היא מתה כי מצבה השתפר אבל כנראה ההזנחה עשתה את שלה.
בכל מקרה ההורים וקרובים אחרים לא יכולים לטוס להלוויה כי קורונה, אז היום היתה לוויה בזום. בבית הקברות היו אולי 5 אנשים, כולם במעילים וכנראה בשלג. בזום גם לא היו הרבה נוכחים. קצת עצוב איך אדם הולך מהעולם ומשאיר כל כך מעט אחריו.

ברווזים.
באוניברסיטת שיקגו יש בריכת נוי וכל שנה מגיעה לשם ברווזה ומגדלת שם אפרוחים.
בשנים הראשונות היא לא היתה כל כך מוצלחת, מ10 אפרוחים בהתחלה 2 או 3 הגיעו לבגרות. בשנה השלישית שלנו שם היא השתפרה ומתוך 10, 8 שמונה הגיעו לבגרות. בשנה שעברה לא רק ש10 מ10 שרדו, אחרי כמה שבועות עוד ברווזה הביאה לשם גוזלים. ואחרי עוד כמה שבועות עוד אחת. בסוף היו שם 3 קבוצות של 6 עד 8 אפרוחים ב3 גדלים שונים. כשפגשתי את השוערת בבניין שגרנו בו הייתי מעדכנת אותה כל פעם במצב הברווזים ומראה תמונות. כשסיפרתי לה שאנחנו עוזבים היא שאלה איך אני אסתדר בלי הברווזים.
עכשיו הברווזה חזרה עם אפרוחים חדשים ובהתאם לזמנים בהם אנחנו חיים נפתח ערוץ יוטיוב שמשדר בלייב מהבריכה. אז אנחנו לא יכולים ללכת לבקר אותם, אבל אפשר לעקוב אחרי ההתקדמות מרחוק. 
למי שמעוניין, הם כאן: https://www.youtube.com/watch?v=fhamV-zUcl8 . בדרך כלל ישנים על החוף איפה שהגדר או על אחד האיים ובצהריים של שיקגו (לילה פה) יוצאים לעשות סיבובים בבריכה. 

2 תגובות:

  1. באמת לא מדברים כאן על קנדה. או מקסיקו. יש המון ארצות שלא מדווחים עליהן כאן, ואני תוהה אם זה מגמתי או שפשוט מדווחים רק על ארצות שאיכשהו רלוונטיות לישראל. ועל סמך מה הן נחשבות רלוונטיות.
    עצוב הסיפור של סבתא של הבחור - לא רק מותה הבודד אלא חייה בתקופה האחרונה.
    באמת הזוי להשתתף בלווייה בזום.
    אבל כיף שאפשר לעקוב אחר משפחות הברווזים. ברוב טפשותי נכנסתי למצלמה עכשיו והבנתי שעוד לילה שם

    השבמחק
  2. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק