יום ראשון, 14 ביוני 2015

התקופות האלה של ההמתנה

עוד 3 חודשים. 3 חודשים וכלום עוד לא סגור. הוא חתם על חוזה אבל לא קיבל את כל המסמכים שצריך כדי לקבל ויזה. 3 חודשים זה לא הרבה זמן לקבל ויזה. עוד אין כרטיס טיסה. לא ברור מה יהיה עם החתולה. צריך להודיע לבעלת הדירה. יש כל כך הרבה דברים שצריך לעשות ואין לי מושג מה צריך לעשות.

בינתיים הכנתי קורות חיים באנגלית ושכתבתי אותם והתיעצתי ושכתבתי שוב ושוב התיעצתי ושוב שכתבתי. ושלחתי לחברה שאמרה שהיא מכירה מישהו. ויש לי כתובת של חבר של חבר של חברה שעובד בחברה בשיקגו ומחפשים אנשים כמוני אבל אני לא יודעת איך לפנות לבנאדם שאין לי מושג מי הוא ולתת לו קורות חיים ולהגיד אפשר אולי לעבוד אצלכם? אין לי מושג איך מחפשים עבודה בחול.

והוספתי את אמא שלי כמורשית חתימה בבנק. ליתר בטחון. ומתישהו כשתהיה ויזה מומלץ לחזור לבנק לתדרוך. ואולי יש בעיה עם התיק השקעות. נכון להיום לא תהיה בעיה אבל אם האמריקאים יחליטו להקשות עוד קצת אז אי אפשר לדעת. היינו צריכים למכור את כל התיק ולקנות דירה. אם זה לא יכול להיות שיהיו להם בעיות. אבל לקנות דירה זה כאב ראש ואנחנו לא ממש צריכים עוד אחד כזה עכשיו.

ובעבודה מנסה להכנס לאס"ק ולא מצליחה כי כבר שבוע אני מנסה להבין מה הבעיה ורק היום הצלחתי, ועכשיו אני פנויה לשאר הבעיות. 3 חודשים זה זמן מאוד קצר. אני חופפת את המחליפה שלי אבל יש ימים שאני לא בטוחה שהיא תסתדר ואני דואגת לה ואני דואגת לפרוייקט. בכל זאת, זה משהו שאני עשיתי במשך השנה ומשהו האחרונה ואני ממש רוצה שזה יעבוד טוב ושלא יהיו בעיות אבל אני יודעת שיהיו כי תמיד יש ואני דואגת שלא יהיה מי שיצליח לטפל בהן כי כמה שאמרתי למנהל שלי שאני לא חושבת שהיא יכולה להתמודד עם הכל לבד הוא לא נותן לי עוד מישהו לחפוף וככה מה שהיא לא תבין אף אחד לא יבין.

היום הגשתי את הבקשה לחל"ת. הגשתי לעוד ארבעה חודשים מתוך כוונה לשרוף חצי מההמון ימי חופשה צבורים שיש לי. הבקשה היא לשנה וכל שנה צריך להגיש מחדש. שנה ראשונה בטוח שיאשרו לי, שנה שניה די בטוח, לגבי שנה שלישית ויותר כבר יש תקדימים, אני מקווה שיהיה בסדר.

ויש את העניין הזה. החודש הרופא אמר שהסיכוי להכנס להריון נמוך כי רירית הרחם לא הספיקה להתאושש אבל נתחיל בטיפולים בחודש הבא. אז הגיע החודש הבא ואפילו הקדים ב3 ימים, או שלא וזה סתם דימום מקדים, אני כבר לא יודעת. איבדתי יכולת להרגיש את הגוף שלי. אולי עדיף באמת שניסע וננוח קצת מהטיפולים ונמשיך שם שוב אחרי שנרגע קצת. לפחות מצאנו גורם אחד בעיתי ויכול להיות שכמו שהרופא המנתח אמר אחרי שטיפלנו בזה נצליח מהר מאוד להכנס להריון. אני מקווה שהוא צודק.

אני לא כל כך מבינה איך האתר הזה עובד. לא כל כך נוח לי פה. אולי צריך תקופת הסתגלות. בינתיים ישרא לא נסגר, אולי כשיחלוף זעם וישקעו ענני האובך אני אחזור. מעניין אם יש הטבות לתושבים חוזרים

4 תגובות:

  1. את יכולה להמשיך לכתוב בישרא עד שמקסימום הוא יסגר

    השבמחק
  2. תקופות המתנה הן תמיד מורכבות - אבל נראה לך שתהיה בעייה עם הויזה רק בגלל שאין לכם דירה בארץ? מקווה מאד שלא. לגבי חיפוש עבודה בשיקגו - באמת שלא יודעת אבל שילחי את הקו"ח לכל מי שרק נותן לך אפשרות. מה יכול להיות? יש לי שם בן דוד אבל (א) הוא בתחום הפרסום בכלל (ב) הוא חתיכת אגואיסט שדואג רק לעצמו ולמשפחה שלו, אין מצב שהוא מנסה לעזור למישהי שאפילו אני לא באמת מכירה....
    לגבי העבודה - נראה לי שאין לך מה לדאוג. גם אם היא לא מבינה הכל ואין לה את הכלים שיש לך, הם יסתדרו איכשהו. תמיד מסתדרים. ואת לא על הירח, אפשר להתכתב איתך בווטסאפ ובמייל ולשאול שאלות, לא? במיוחד שאת בחל"ת ולא התפטרת. אותי עוד שאלו הרבה מכל מקומות העבודה שעזבתי, הרבה אחרי שעזבתי. אבל גם אם לא - הם יסתדרו.
    ולגבי ההריון - יש מצב שאחרי ההסרה של המיומה והתאוששות של הרחם התהליך הזה יקרה באופן ספונטני (כל עוד את רגועה כמובן - מה שלא ממש מאפיין את החודשים הקרובים ;).....)
    אז בכל מקרה המון המון המון הצלחה בכל התחומים האלה....(את החתולה אתם רוצים לקחת איתכם? אם אני זוכרת נכון אחיך מסתדר איתה מצוין, אולי הוא יאמץ אותה עכשיו?)

    השבמחק
  3. אני לא אוהבת את האווירה שיש שם עכשיו ואני לא יכולה להתעלם. אולי אם הוא לא יסגר אני אחזור אחרי שיקע האבק מהקרבות

    השבמחק
  4. הבעיה עם הויזה היא לא שאין דירה אלא שיש תיק השקעות. מסתבר שיש ויזות מסויימות שלא מאפשרות החזקת תיק השקעות מחוץ לארצות הברית. אם הייתי מחליפה את תיק ההשקעות בדירה אז לא הייתי דואגת מה יקרה אם...
    בקשר לעבודה, כבר היה לי פרוייקט שלם שהלך לפח, אני רוצה לדעת שהעבודה הנוכחית שעשיתי מספיק יציבה שיסתדרו בלעדי ולא יצטרכו להחליף אותה באחרת.
    אח שלי באמת מסתדר טוב עם החתולה אבל הוא גם גילה שהוא אלרגי אליה וגם הוא בתקופת מעברי דירה עכשיו אז הוא לא יכול לקחת עליה אחריות.

    השבמחק