יום חמישי, 15 בפברואר 2018

נראה לי שאני מתחילה לאהוב את החורף פה

סוף סוף, פעם ראשונה מאז שהגענו לפה, חורף אמיתי. מזג אוויר מטורף ולא צפוי, שבוע אחד חם ונעים (ושאני אומרת חם אני מתכוונת ~5 מעלות) ושבוע אחד קפוא בצורה לא הגיונית. בסוף השבוע ירדו 20 ס"מ של שלג והאגם קפא, פעם ראשונה מאז שהגענו לפה שבאמת קפא וזה היה מראה מהמם.
בתחילת השבוע הכל היה מכוסה ערמות של שלג. אתמול והיום הטמפ' עלו מעל האפס ביחד עם שמש ישירה, כל השלג (טוב, כמעט כל השלג) הפך לשלוליות וממש נראה כאילו יורד גשם מתחת למסילה של הרכבת העילית.
כשמזג האויר יוצר תופעות כאלה מטורפות, מראות שאי אפשר לראות בלי כזה חורף, איך אפשר שלא לאהוב את זה.
בנאדם זה יצור של הרגל. לקח לי זמן אבל בסוף התרגלתי לחורף ועכשיו אני ממש יכולה להנות ממנו. 


 בתמונה- 20 ס"מ של שלג מחוץ לאזור שפולס. לקח חשוב שלמדתי- ללכת רק בעקבות של אנשים אחרים. רק ככה אפשר לדעת מה עומק השלג בלי למצוא את עצמי יושבת בתוכו :S





7 תגובות:

  1. לא מתה על חורף, אבל שלג זה כיף! נשמע משהו שבהחלט אפשר להתרגל אליו.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלג זה בהחלט כיף. בעיקר כשהוא נמס אחר כך ולא נשאר בערמות בגובה מטר ונהיה שחור מפוייך.

      מחק
  2. מתה על חורף והייתי נהנית מכל דקה..!

    השבמחק
    תשובות
    1. יאללה, בואי לבקר :) רק תביאי איתך מעיל חם

      מחק
  3. אני מאד שמחה שכתבת את הפוסט הזה, כי גם לי כל הזמן נדמה שזה פשוט עניין של הרגל....אם חיים במקום כלשהו מספיק זמן (ואני מניחה שזה אינדיווידואלי כמה זמן בדיוק) אז לומדים להתרגל למזג האוויר, למנהגים המקומיים, ואפילו את חלקם לאהוב.......
    התמונות מהממות

    השבמחק
    תשובות
    1. חלק מהמנהגים המקומיים נחמדים. חלק אני עדיין לא סובלת.

      מחק
  4. רק אתמול (שישי) היה פה שרב עם 37 מעלות
    ביוון וקפריסין ובכלל באירופה יש שלג!
    ואצלינו כבר כמעט קיץ...
    ואם זה היה עכשיו, מה יהיה כשיגיע הקיץ באמת

    נראה לי עדיף שלג וקור
    לזה לפחות אפשר להתרגל...

    השבמחק