יום שלישי, 16 בינואר 2018

המשך מעקב

יום שישי
הליכון- V, קיטורים- לא נרשם משהו משמעותי
משהו יפה- מספיק חם ללבוש שמלה. שמלת צמר עם גרביוני צמר וגרביים עד הברך, ובגלל שהמעיל ארוך אז בעצם ברגע שאני יוצאת מבניין לא רואים שאני לובשת שמלה ובעבודה כולם תקועים בעצמם ולא שמים לב מה אני לובשת, אבל אני יודעת שאני לובשת שמלה וזה נחמד.

יום חמישי
עיפה מדי ואין לי כוח לשטויות שלי.
וי על 30 דקות על ההליכון פלוס הליכה מהמרפאה לעבודה  בבוקר ומהעבודה לאוטובוס.
קיטור-  ביום שבת אני צריכה להגיע למרפאה לבדיקת דם בשמונה וחצי בבוקר. בשבת. כמות הזריקות היומית עלתה ל-3 והבטן שלי מתחילה להיות קשה, מה שהופך את הזריקות לממש כואבות.
משהו יפה- האחד ממש משתדל לתמוך וזה כל כך חמוד מצידו.

יום רביעי
לזוז- 30 דקות על האליפטי. השכנה הצטרפה להתחלה אז חצי מהזמן דיברנו וחצי שני ראיתי סדרה. החצי השני היה יותר קל.
קיטור- חשבונות, ביוקרטיה של מיסים, הבטן שלי מתחילה להתמלא סימנים כחולים ואנחנו רק בהתחלה, לא רוצה לדעת איך היא תראה עוד שבוע.
משהו יפה- הימים מתארכים ויצאתי היום מהמשרד בדיוק בזמן לראות את השמיים ורודים. וגם הטיילת של הנהר יפה בזמן המעבר לחושך. הראיתי למנהל שלי את התמונות מהסופשבוע והוא ממש התלהב מהן. אמר שאני צריכה לפרסם אותן.

todo list- קיבלתי ושילמתי את החשבון של המרפאה. סרקתי ושלחתי לדבר הזה של המס.
שלחתי מייל לאחות הקבועה של הרופאה שאני קצת (מאוד) לחוצה מהכמות של הורמונים. היום בבוקר הרופאה התקשרה אלי להרגיע אותי שאני הבנתי לא נכון את האחות והיא לא באמת מנסה להרוג אותי (אולי לא בדיוק במילים האלה). המינון שהיא רשמה לי מקובל בארצות הברית, מתחילים עם מינון הכי גבוה ויורדים לפי הצורך. הם לא מאמינים בגישת לאט ובזהירות. המינון הכפול של הזריקות של שבוע הבא נועד למנוע גירוי יתר כתוצאה מהמינון המטורף של השבוע. אפשר להגיד שאני טיפה יותר רגועה עכשיו.

חלום מטריד- חלמתי שאני יושבת עם אמא שלי והיא מתחילה לספר לי על משהו שקרה לאבא שלי אבל אז גולשת לדיבורי צד ושואלת אם אני זוכרת את הפעם ההיא שאבא נסע באוטובוס ואיזה משהו ואני קטעתי אותה בגסות (בדיוק כמו שקטעתי את זאת שהתקשרה אתמול) שכן כן, אני זוכרת, למרות שלא זכרתי, ומה קרא לאבא. מכל הקשקושים שלה בסופו של דבר אני מבינה שהוא במצב קשה, אולי מת, לא ברור מה קרה, כנראה לא התאבדות ואני מתחילה לחשוב שאולי זה כן התאבדות ואולי זה בגלל שאמרתי לו שלא היה צריך להעביר לנו כסף לחשבון בנק (בעולם האמיתי, לא בחלום, הוא העביר לנו כסף ואני התלבטתי אם להגיד לו שהיה עדיף שלא יעשה את זה כי IRS וזה, אבל לא אמרתי כלום, אבל בחלום כן אמרתי לו) ואולי בגלל זה הוא הרגיש מיותר. בכל אופן התעוררתי הם הרגשה רע עם עצמי ועצבנית על אמא שלי.
הקטע הוא שבחלום לא אמא שלי ולא אבא שלי לא התנהגו כמו שהם במציאות. אני צריכה להתקשר לאבא שלי יותר. תזכירו לי בסופשבוע.



יום שלישי
להזיז את עצמי- ממשיכה ללכת ברגל מהעבודה לאוטובוס. מזג האויר מתחמם ו6- זה בכלל לא קר כשלובשים מספיק. 
30 דקות הליכה מהירה על ההליכון עם נטפליקס, הורדתי מראש פרקים ראשונים מכמה סדרות לראות מה יתאים לי, הסדרה הראשונה שבדקתי היתה מתאימה אבל הפרק רק 20 דקות ולא רציתי להפסיק, למרבה הפלא הויפי עבד מספיק לראות עוד חצי פרק. כשחזרתי הורדתי את כל העונה.

הוצאת קיטור התקשרו מבית המרקחת בדיוק בזמן שהלכתי בחוץ. זאת אומרת שהייתי צריכה להוציא ידיים מהכיסים ולהוריד את כיסוי הפנים מהפה. 6- זה לא מספיק חם בשביל זה. 
משהו, סיפור, לא משנה, תרופה מוכנה להזמנה בשבילי, מתחילה להקריא לי את ההוראות מהרופאה. אני קופאת מקור קוטעת אותה בגסות, כן כן אני יודעת מה עושים עם זה, שואלת אם הביטוח מכסה כי שבוע שעבר הוא לא כיסה. הבחורה מתחילה להקריא לי טקסט כסת"ח שהיא מחוייבת לקרוא לפני שהיא מגיעה לפרטים. אני קופאת מקור אבל יודעת שאם אני אקטע אותה היא תתחיל מהתחלה. אמריקאים. חביבות וחוסר תועלת שעולים לי על העצבים כל פעם מחדש. 

todo list שלא עשיתי- לסרוק מרשם וקבלה על כל התרופות ולשלוח למשהו כזה של מס, לא משנה. לא דחוף, זה יהיה בסדר. שוקלת אם לכתוב מייל לאחות בקשר לכמות המוגזמת של הורמונים. תוהה איך לכתוב בצורה שלא תתפרש לא נכון, כי בכל זאת אמריקאים. 

משהו יפה
שוב שלג. וגם הלכנו הבוקר עם השכנים לאכול בוקר. דרך נחמדה לפתוח את הבוקר. 


5 תגובות:

  1. אל תתקמצני, ג'אסט, ספרי מה את רואה בנטפליקס. אולי שווה גם לי?
    אני ממש לא מקנאה בטמפרטורות שלכם. מינוס שש זה אמנם לא מינוס 15, אבל זה קרררררררררר.
    הבן שלי אמר לי בתחילת השבוע שכאשר הטמפרטורה בבוסטון הגיעה ל-0 (אחרי המינוס 20) הוא הרגיש שהוא יכול לרקוד ברחוב....
    וואי - מענה לשיחת טלפון כשאת בחוץ זה עונש. ועוד הפקידות האמריקאיות המרובעות האלה. זה עונש. בכל פעם שאני חווה את השיחות האלה מחדש עם הפקידים האטומים האלה שיודעים רק את הנוסח הכתוב שמולם, והרבה פעמים בעלי מבטא לטיני או הודי או משהו אחר שהופך את השיחה לדו שיח של חרשים....אני פשוט מתפלצת.
    לגבי הכמות המוגזמת של ההורמונים - את יכולה לשאול שאלת תם, בסגנון של "קיבלתי כמות X, האם אני מבינה נכון שזה Y ליום ובסה"כ Z לתקופה של X ימים/שבועות/חודשים? " בלי לומר שלדעתך זה מוגזם אבל לפרט את כל הכמויות באופן שאם זו טעות אז היא מיד תשים לב?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסדרה נקראת the end of the f**ing world. לא יודעת אם להמליץ עליה, זה סדרה מוזרה שמצחיקה בקטע מטריד. צריך סוג מסויים של אופי כדי לצחוק ממנה.
      ואני כל כך מסכימה עם הבן שלך. הבעיה עם שיקגו היא שכשהטמפרטורות עולות עולים גם המשקעים אז בימים חמים יותר יש גשם, מה שמקשה קצת על לרקוד ברחוב. אבל הרעיון נכון.

      מחק
    2. נכון, כשנהיה יותר חם בבוסטון מתחיל לרדת יותר גשם.....
      באופן כללי לבן שלי קשה מאד עם קור ובעיקר עם חוסר שמש. יחסית בבוסטון יש שמש (גם בחורף, שמש שקרנית). הוא לא יכול היה בשום אופן לחיות באנגליה, למשל, שם רוב הזמן מעונן (גם בקיץ)......

      מחק
  2. פעם התווכחתי עם דודה שלי שירדה מהארץ וחיה בלוס אנג'לס כבר שלושים ומשהו שנים. היא אמרה שהיא מעדיפה את ה Have a nice day הצבוע והמעיק האמריקאי על גסות הרוח הישארלית, ואני אמרתי שאני מעדיפה מוכרת ממורמרת שהראש שלה עובד וחושב בכוחות עצמו.

    השבמחק
    תשובות
    1. בשיחות האלה אני כל כך מתגעגעת לגסות העניינית של הישראלים. לפחות מרגישים שמדברים עם בנאדם ולא עם תוכנת מחשב עם חיוך

      מחק